infolinia: 58 690 49 49
email: biuro@tanierejsowanie.pl
telefon ikona email ikona
Social media Facebook Social media YouTube Social media Google +
Wyszukiwarka rejsów

Polecamy rejsy

Rejs Sylwestrowy Morze Śródziemne
Rejs Sylwestrowy Morze Śródziemne
statek: MSC Meraviglia ikonaikonaikonaikonaikona
termin: 31.12.2017 - 07.01.2018
region: Morze Śródziemne
Sylwester na pokładzie
od 819 EUR/os. (8 dni)
szczegóły
Wyspy Kanaryjskie z Teneryfy
Wyspy Kanaryjskie z Teneryfy
statek: Horizon ikonaikonaikonaikona
termin: 26.11.2017 - 03.12.2017
region: Wyspy Kanaryjskie
Promocja do 31.08! All Inclusive w cenie!
od 215 EUR/os. (8 dni)
szczegóły
Rejs Morze Śródziemne, Sycylia i Baleary
Rejs Morze Śródziemne, Sycylia i Baleary
statek: Costa Fascinosa ikonaikonaikonaikonaikona
termin: 24.09.2017 - 01.10.2017
region: Morze Śródziemne
Przedłużamy lato!
od 539 EUR/os. (8 dni)
szczegóły
Majówkowy rejs z Wenecji
Majówkowy rejs z Wenecji
statek: MSC Poesia ikonaikonaikonaikonaikona
termin: 28.04.2018 - 02.05.2018
region: Morze Śródziemne
Na trasie Chorwacja i Czarnogóra
od 299 EUR/os. (5 dni)
szczegóły

Cunard

Legendarna linia Cunard będąca od wielu lat synonimem luksusu i eleganckich podróży morskich powstała w 1840 roku, kiedy Samuel Cunard otrzymał kontrakt od rządu brytyjskiego na przewożenie poczty z Wielkiej Brytanii do Ameryki Północnej. Cotygodniowe rejsy odbywały się flotą statków parowych, a trasa, która z początku wiodła z Liverpool’u do Boston’u przez Halifax, wkrótce zmieniła swój zachodni terminal na Nowy York.
 
Stopniowo Cunard Line budowała coraz większe, szybsze i bardziej luksusowe statki. Na początku XX wieku linia otrzymała od rządu brytyjskiego dotację na budowę dwóch statków, które z założenia miały być nie tylko największe, ale i najszybsze. Tak powstały liniowce Mauretania i Lusitania. Ustanowiony przez Mauretanię rekord szybkości przepłynięcia Atlantyku pozostał niepobity przez 22 lata.
 
Statki Cunard'a podzielone są na 3 klasy pasażerskie, z niewątpliwie najwykwintniejszą i bogatą klasą pierwszą , statki osiągały największe finansowe korzyści z przewozu ogromnej ilości pasażerów ostatniej, trzeciej klasy, na którą składali się przede wszystkim imigranci. Po połączeniu sił z liniami White Star Line, Cunard-White Star Line w 1935 zwodował Queen Mary, a 4 lata później Queen Elizabeth.

W 1998 roku Cunard stał się częścią Spółki Carnival Corp. & plc w skład której wchodzą m.in. linie Princess Cruises, Holland America Line, Carnival Cruise Line, Windstar Cruises, P&O Cruises i Costa Cruises.
 
Historyczny moment nadchodzi w roku 2004. 12 stycznia w swój dziewiczy rejs wypływa najnowszy statek linii Cunard Queen Mary 2 - największy, najdłuższy, najwyższy i najdroższy statek jaki kiedykolwiek zbudowano. Przejmuje on transatlantycką trasę pomiędzy Southampton i Nowym Yorkiem, obsługiwaną dotychczas przez Queen Elizabeth 2, stając się flagowym statkiem Cunard’a. Aktualnie w trakcie budowy jest kolejny statek linii Cunard Queen Victoria, który w swój dziewiczy rejs wypłynie w grudniu 2007 roku.
Linia proponuje przede wszystkim luksusowe rejsy transatlantyckie na trasie Europa - Ameryka Północna, z Southampton do Nowego Jorku. Statki Cunard’a odwiedzają również najpopularniejsze porty w basenie Morza Śródziemnego, Stolice Bałtyckie i Norweskie Fiordy, Kanadę i Nową Szkocję, wyspy Morza Karaibskiego i Amerykę Południową. Co roku linia proponuje również 4-miesięczny rejsy dookoła świata. W 2007 roku oprócz Queen Elizabeth 2 w rejs dookoła świata po raz pierwszy wyruszy również statek Queen Mary 2.
 

Cunard - statki