infolinia: 58 690 49 49
email: biuro@tanierejsowanie.pl
telefon ikona email ikona
Social media Facebook Social media YouTube Social media Instagram
menu button
Wyszukiwarka rejsów

Polecamy rejsy

Rejs Dookoła Europy z Kopenhagi do Genui
Rejs Dookoła Europy z Kopenhagi do Genui z polskim pilotem
polska flaga ikona Rejs z polskim pilotem
statek: MSC Virtuosa
ikonaikonaikonaikonaikona

termin: 12.09.2021 - 22.09.2021
region: Dookoła Europy
Samolotem z Warszawy!
od 725 EUR/os. (11 dni)
szczegóły
Rejs Wyspy Greckie z Wenecji
Rejs Wyspy Greckie z Korfu i Santorini z polskim pilotem
polska flaga ikona Rejs z polskim pilotem
statek: MSC Orchestra
ikonaikonaikonaikona

termin: 24.09.2021 - 03.10.2021
region: Wyspy Greckie
Na trasie Korfu, Santorini i Kreta!
od 659 EUR/os. (10 dni)
szczegóły
Śródziemnomorska przygoda
Rejs Śródziemnomorska przygoda z Majorką, Walencją i Rzymem z polskim pilotem
polska flaga ikona Rejs z polskim pilotem
statek: MSC Seaview
ikonaikonaikonaikonaikona

termin: 24.09.2021 - 03.10.2021
region: Morze Śródziemne
Autokarem z Katowic!
od 789 EUR/os. (10 dni)
szczegóły

Cunard

Legendarna linia Cunard będąca od wielu lat synonimem luksusu i eleganckich podróży morskich powstała w 1840 roku, kiedy Samuel Cunard otrzymał kontrakt od rządu brytyjskiego na przewożenie poczty z Wielkiej Brytanii do Ameryki Północnej. Cotygodniowe rejsy odbywały się flotą statków parowych, a trasa, która z początku wiodła z Liverpool’u do Boston’u przez Halifax, wkrótce zmieniła swój zachodni terminal na Nowy York.
 
Stopniowo Cunard Line budowała coraz większe, szybsze i bardziej luksusowe statki. Na początku XX wieku linia otrzymała od rządu brytyjskiego dotację na budowę dwóch statków, które z założenia miały być nie tylko największe, ale i najszybsze. Tak powstały liniowce Mauretania i Lusitania. Ustanowiony przez Mauretanię rekord szybkości przepłynięcia Atlantyku pozostał niepobity przez 22 lata.
 
Statki Cunard'a podzielone są na 3 klasy pasażerskie, z niewątpliwie najwykwintniejszą i bogatą klasą pierwszą , statki osiągały największe finansowe korzyści z przewozu ogromnej ilości pasażerów ostatniej, trzeciej klasy, na którą składali się przede wszystkim imigranci. Po połączeniu sił z liniami White Star Line, Cunard-White Star Line w 1935 zwodował Queen Mary, a 4 lata później Queen Elizabeth.

W 1998 roku Cunard stał się częścią Spółki Carnival Corp. & plc w skład której wchodzą m.in. linie Princess Cruises, Holland America Line, Carnival Cruise Line, Windstar Cruises, P&O Cruises i Costa Cruises.
 
Historyczny moment nadchodzi w roku 2004. 12 stycznia w swój dziewiczy rejs wypływa najnowszy statek linii Cunard Queen Mary 2 - największy, najdłuższy, najwyższy i najdroższy statek jaki kiedykolwiek zbudowano. Przejmuje on transatlantycką trasę pomiędzy Southampton i Nowym Yorkiem, obsługiwaną dotychczas przez Queen Elizabeth 2, stając się flagowym statkiem Cunard’a. Aktualnie w trakcie budowy jest kolejny statek linii Cunard Queen Victoria, który w swój dziewiczy rejs wypłynie w grudniu 2007 roku.
Linia proponuje przede wszystkim luksusowe rejsy transatlantyckie na trasie Europa - Ameryka Północna, z Southampton do Nowego Jorku. Statki Cunard’a odwiedzają również najpopularniejsze porty w basenie Morza Śródziemnego, Stolice Bałtyckie i Norweskie Fiordy, Kanadę i Nową Szkocję, wyspy Morza Karaibskiego i Amerykę Południową. Co roku linia proponuje również 4-miesięczny rejsy dookoła świata. W 2007 roku oprócz Queen Elizabeth 2 w rejs dookoła świata po raz pierwszy wyruszy również statek Queen Mary 2.
 
Więcej informacji » www.rejsycunard.pl
 

Cunard - statki